Jippi nu har vi flyttat

Nu har vi flytta ner åt i landet för tvåveckor sen så nu har vi packa upp allt det tog ca: 15 timman att åka ner åt i land det var så längt att åka så långt :S När vi kom ner så stanna vi hos min mamma och hälsa på henne och vi sov där över helgen endast som var hemma det var min bästa lillebrorsan och mamma och hennes man. sen när helgen var över så åkte vidre till våra lägheten och börjar plocka in allt som vi hade med oss.
Och ihelgen så är vi barnvakt till min lillebrorsan men min lille syrran är också hon sa sova här inatt igen för hon kom till oss igår..  Men imorgon så ska vi åka hem till mamma för vi ska sova där för att vi ska köra henne på måndag till sjukhuset för hon ska röngte för hon har ont i ryggen så vi måste åka hemifrån mamma på måndag ca 07:00 det är tidigt.. Nej nu ska jag gå och kolla om vi ska hitta på nåt.

Ha en bra Kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0