Idag så har vi bara varit hemma

Idag hade vi hoppas  på att pengar skulle komma in på mitt konton så vi kunde åka in och stor handla mat nej da dom hade inte kommit in på mitt konton då var det bara börjar tvättat lite kläder och fixa lite saker hemma först hade vi tänkt att åka till mamma och hälsa på för vi skulle åka in till jkpg och handla med mamma och min lille brorsan om pengar hade kommit in.

Men det blev inte så vi får hoppas på att dom kommer in imorgon så kan vi åka in till jkpg och shoppa lite mat och kläder och sko och lite lek saker till våra hund Lola.

Ikväll så hänger jag upp lite kläder som jag har tvätta så snart ska vi gå upp på vinden och hänger upp lite kläder där också för jag har tvättat ca 6 tvättmaskin idag och ikväll
Min man var så snäll att han hade ladda på näten en dag så vi kunde sitta vid näten idag och ikväll men imorgon får vi ladda på igen om pengar kommer in.

Nej nu ska jag göra det sista sen ska jag gå och lägga mig och ta en sista cigg.

Jag ska försöka gåupp tidigt imorgon......

Ha en bra kväll

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0