Idag skulle vi vara hemma

Idag skulle vi bara vara hemma men min mobil ringde det var mamma som frågar om vi kunde köra in henne till stan då frågar jag Stoffe om vi hade bensin i bil det hade vi.
Så vi åkte hem till mamma och hämtar henne först tog vi en kopp kaffe sen åkte vi till stan och handla lite sen frågar mamma och hennes man om vi vilje sova kvar här inatt då sa vi att vi kunde göra det för vi skulle äta tillsamman med dom det blev grillat kött och potatissallad och pommes med sås det var gott.
Sen blev det efterrätt det var friterad banan med glass. Sen kom min lille brorsan hem ikväll för han har varit i växjö hos våra store brorsan,

Nu ska jag gå och titta på lite på tv

älskar min man

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0