Igår fick jag träffas mina kusin och min moster

Igår så kom mina kusin och moster till mamma för min lille brorsan fyllde år för vi hade inte träffas dom sen våra pappas bergravning så då kom dom ner till mamma för fria min lille brorsan som fyllde år så då åt vi lite tårtor som mamma hade gjort och sen hade hon baka bullar sen åt vi lite tackos som mamma hade lagat till oss alla vi var 12 person som var hos mamma men sen var min store brorsan son där och honom har jag inte träffas sen pappasbergravning heller.
 
Det var kul sen ring min storebror för han skulle gratta min lille bror sen fick han prata med sin som så sa jag till A att han skulle frågar hans pappa om han jobbar den 24/8 så gjort han det då sa brorsan att han gjort för jag och min man ska kanske åka ner till hans klubb för festa lite då sa hans son men du ska väl hitta på nåt till Camilla för hon fyller år då.  Det är jag som fyller år den 24/8
 
Men jag hoppas att vi kan åka ner dit då för jag har inte träffa han sen våra pappasbergravning heller. Det skulle vara kul att åka till hans nattklubb och fest och prata med honom lite.

Förre söndags så var vi hos mamma då frågar hon mig om jag var gravid då sa jag att jag vet inte men jag ska göra ett gravidtest och få se om jag är gravid mamma vill inte blir mormor än men jag och min man vill ha ett barn. Men vi det skulle vara kul att ha en lite bebis men om jag är inte det så få vi väntar lite mera. så allt har ordnat sig.
En sak som är särht att jag kommer aldrig göra abort jag vet att några av mina kompis tycker att jag är konsigt men jag har sagt till dom jag vill ha ett bebis jag är emot abort för jag tycker själv om man har försökt och skraffa sig en ungen så få man sylla sig själv att man har blivit gravid.

Men det är sitt egen val hur man vill göra med det men jag har allfall bestämmt mig att jag kommer inte göra abort.

Imorgon ska vi kanske åka in till jkpg och handla och hämtar ut mina glasögon då ska mamma  och min lille brorsan följa med för dom ska handla lite saker för hennes man börjat jobbat efter sin semster jag tror att hon tycker att  det är skönt men ändå tråkigt så vi ska kanske åka till mamma och hälsa på dom men få se det går på om vi inte åker till jkpg imorgon.

Ps : Vi kommer inte har nåt nät imorgon så ni vet varför jag inte skriv men ska försöka ladda på det imorgon eller i veckan

nej nu ska jag gå ut och röka

men ni får har en bra kväll
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0