Igår var vi i Motala

Igår var vi i Motala och hälsa på min mans kusin och hans farmor och hans faster vi åkte kl 10:30 hemifrån jag fick gå upp kl 10:00 så jag tog en kopp kaffe och en cigg sen gick jag och duschen sen åkte vi sen när vi kom fram så skulle dom äta så vi fick lite mat också det blev potatis och köttfärslimpa och sås som hans farmor hade gjort så vi åt lite med dom.

Sen fick vi lite kaffe eller det blev mycket kaffe sen åkte vi hem det tog ganska långt tid att åka hem men det var trevligt i motala. 

Men sen när vi kom hem så ringt vi på en annonsen det var en lägenheten som vi var och titta på men vi kommer tack nej för den var för lite för oss men vi ska kanske flytta IGEN men vi kolla lite rumt på olika förslag.

Sen åkte vi hem till mamma och hälsa på för att vi skulle köra min lille brorsan för han skulle åka till växjö så vi körde han till Gränna för vi skulle möta upp min store syrran och hennes son och hennes mamma och min store brorsan son för dom skulle åka ner till växjö för hennes mamma fyller år.

Idag har vi vart hos mamma och hälsa på en stund sen körde vi henne till stan för hon skulle handla lite sen åkte vi hem igen till henne och tog en kopp kaffe och macka sen åkte vi hem igen för dom skulle åka till nässjö.

Nu håller min underbara man på med maten idag blir det Makaronipudding med sallad

Jag saknar minbarndomsvänner mikaela
Jag vill träffa dig snart igen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0