Jag ska få nya glasögon på måndag

Idag har vi varit hemma hos mamma men när vi var på väg till henne så ringde det i min mobil så då svar jag då var det ifrån soc och hon sa att jag kan åka och hämtar min nya glasögon gissa om man blev glad över det för jag har haft ont i hudvet i flera månader. Så jag längta tills på måndag nu för jag ska åka med mamma och hennes man till jkpg för hämtar ut dom. Sen åkte jag och min man hem igen ifrån mamma för han var huring som en varg.

Sen  ikväll åkte vi till mamma och hennes man  igen för jag skulle får två cigg av henne för jag har ingan cigg eller pengar för än på måndag det r jobbigt att vara utan pengar över helgen...

Inatt kommer mitt nät gå ut

Nej nu ska jag gå ut och röka :D

Ha en bra kväll

Kram 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0