God Morgon

God Morgon

Jag har inte sovit nåt inatt för när jag kom hem igår så gick jag la mig på en gång för att jag hade så jälva ont i huvudet och i nacke  och mådde as illa så jag kunde inte äta nåt mat. Så jag somna vid 22:30 sen vakna jag av att våra hund låg och slick mig på fötter.Sen sätt min man och spela lite wow det är en sikter kul spel. Fast jag som inte trodde att det skulle vara så kul. Sen har jag varit hos en kompis hon klippte mig hon skulle klipp mi man men sen ringde i mobilen så var en kompis till oss undrar om min man kunde hoppa in och köra lite för det var nån som var sjuk så nu fick vi lite extra pengar.. För igår så åkte vi och storhandla så det gick åt  ganska mycket pengar men nu har man allfall mat men vi glömde köpa det viktigt var det hundmat men det får vi köpa imorgon till Lola. Nej nu ska jag försöka gå och sova lite om jag kan Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0