Jag har inte skrivit på så länger pga vi har inte haft nätet hemma

Det har hänt så mycket i mitt liv just först vad det med försäkringskassan jag fick hem för en veckan sen ett papper det stå att jag inte skulle få några pengar så då gick mitt liv ner och var deppe över det men nu har jag skicka in nya papper så dom kan handläggar det så det ta väl ca tre månader innan jag får svar men nu får jag och min man gå på soc om vi får nån hjälp av dom? Sen händer det en sak med min mamma men jag vill inte gå in på det.

För ett år sen så gick min pappa bort jag saknar honom otrolig mycket. Varje dag vill jag kunde ringa dig pappa men det går tyvärr inte jag saknar våra samtal jag miss för ett år sen när du be mig att komma upp till sthlm då bodde jag i Härnösand men jag åkte upp och hälsa på dig på sjukhuset då fick jag veta att du hade cancer hela kroppen, Men ska snart åka till sthlm och gå på din grav och sätt lite blommor och häla på min mormor också som bor på en åldershem. Men imorgon så är det min och min man ettårs bröloppets dag.

Nu ska jag gå och ser lite på tv ni får har det så bra .

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0