Idag har jag och min kompis dela ut lite reklamen

IGår

Så var jag bara hemma menas min man jobbat och sliter igår tog jag bara det så lungt för jag hade ont i magen  sen när min man kom hem så tog vi bara lungt också vi lekt med våra hund lite sen gick vi och lag oss i sängen vi åg och kolla på en Beck film som vanligt så somna min man.
 
IDag

Så ringde som vanligt på min mans mobil det var ifrån jobbet som vilje att han skulle kom ner reda kl 14:00 för dom hade mycket fast han börjar nomal kl 16:00 han är Pizzabud han tycker att det är så kul att får kör bil.
Jag och min kompis fick gå ut och dela ut lite reklamen i sex områden det tog en bra tid för vi hitta inte alla gatan namn :S sen när våra reklamen  tog slut så fick min kompis ring och säga det till våra Chfe så han fick komma mer reklamen. 
Det var as mångar så ikväll var vi ute igen och fortsätt att dela ut reklamen. Sen när jag kom hem så såg jag att våra hund att biter sönder gräddeflask det hade kommit på Soffan och på Dvd och på TV .
Så jag blev inte glad på henne så jag fick börjar att städat så  att inte min man ska blir sur. Så att min man ska blir glad men han är det ändå kan jag tror för Hv71 vann idag mot Timrå eller jag vet att han är glad för han kommer ifrån Jönköping.
Vi kommer i sommaren att flytta tillbaka till Jönköping för min mamma och min brorsan bor där och min mans syskon bor där i Jönköping också för vi vill umgås med dom lite mera än vad vi gör idag det är för långt att bara åka dit och häla på.

Nej nu ska jag gå och lägg mig i Soffan och  kolla lite på tv det är Melodifestivalens Finalen
Snart slut min man så jag ska snart börjar med nån mat tror jag

Ha en bra kväll

Kram Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0