Idag har jag städat

IDag

Har jag städat för mina svär mor och svär far kommer ju imorgon menas min man jobbar tills klocka 20:00 imorgonskväll. Idag har jag varit och träffa en kompis så vi gick och handla lite min man skulle baka idag men det orkar han inte för att han är trött efter sitt jobbet. Sen ringde min mamma och frågar om jag vilje följa med på en kryssning den 24/3 då sa jag att jag vet inte om jag har råd med det men hon försöka övertala mig för jag och mamma och min lille bror har inte sett sen efter våra pappas begravning det var nästa ett år sen vi såg jag och mamma och min lille brorsan. Så det är strax att träffas dom men min man skulle följa med men han kan tyvärr inte följa med för han ska jobb.
Så imorgon ska jag och min gå upp tidigt för vi ska baka lite innan han ska gå till jobbet jag ska nog fixa lite hemma innan mina svärmor och svärfar kommer. 


Nu ska jag hoppa in i duschen
Men ha en bra kväll eller en natten 

Kram Miillan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0