jag har lovat mig själv att jag ska skriv varje dag

I Fredags

Så var jag och min man hemma nästa hela dagen sen ringde i telefon först tänkte vi inte svar i telefon men sen sa jag åt honom att svar det kan ju vara nåt vikigt så det var en kompis som ringde och frågar om vi kunde köra in honom till sjukhuset men tyvärr så hade vi inte nån bensin i bil men sen frågar jag min man vem det var då sa att det var en kompis som ringde och frågar om vi hade möljighet att köra in honom då frågar jag min man om vi skulle åka och tanka  bilen? Då sa min man att han skulle gå ut och kolla hur mycket bensin vi hade men han sa att jag skulle ta med mig lite pengar om vi måste åka och tanka bil. 
Sen när jag kom ut så sa min man att vi var tvunge att åka och tanka bil så vi gjort det sen åkte vi till våra kompis men då hade dom ring till Ambulans som kom dit samtider som oss men då sa jag till min man att vi kan väntar tills Ambulans har åkt så vi stårde där ute ca:15 min. 
Men sen kom Ambulanspersonal med våra kompis så jag sa till min man att vi ska gå upp till hans famlije och kolla om dom behöver har hjälp med nåt sen sa jag att jag skulle gå och handla ett packt cigg då frågar jag om jag skulle handla nåt till dom då sa mamman att jag skulle handla en lite mjölk så då gjort jag det. 
Då skulle min man följa med så vi prata lite om vi skulle ha lite mysa med dom då sa vi ja det kan vi göra men. Sen gick vi hem för vi skulle gå ut med våra hund som heter Lola så hade vi 6 misssamtal på mobil av en av våra andra kompis så vi ringde upp och kolla om det var nåt vikigt så det var också vikigt dom behöver oss att hjälp till i en pizzrestungan för han som hade körde pizzabil hade krocka men han överlevde efter den trafikolykan. Men så ringde vi och frågar då sa att dom behöver inte ha nån hjälp just nu. Så då gick handla lite mera gott till mysa. 

I Lördag

Så ringde det i telefon så ringde våra kompis till min man och frågar om han kan hoppa in och jobbar lite då. Sa min man att kunde hoppa in och jobbar så vi får lite extra pengar nu så då var jag bara hemma nästa hela kvällen. Men sen ringde min kompis frågar om vi skulle hitta på nåt menas våra män jobbar då sa att vi kan väl hitta på nåt... Sen gick jag hem för min man hade kommit hem ifrån jobbet för vi skulle äta nåt middag men vi var lata att göra nåt mat så vi beställa en pizza. 

IDag

Så har jag varit och handla lite för ikväll för vi ska har lite mysig för vi skulle fria vara 7 månader sen vi har gift oss igår men det får blir idag iställt
Så jag håller på att städa tills min man kommer hem sen ska jag tända lite ljus och ta fram lite gott på borde 

Ha en bra kvällen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0