suck att inte ljud funkar på datan så jag kan inte lyssna på musik på datan

IGår

så var vi på stan för vi gick till bank sen gick vi och tog en fika sen när vi satt där en stund så kom våra kompis Tisa till cafe med sin mamma för dom skulle också ta och fika så vi gick och satt oss med dom så satt vi och prata lite sen kom några till kompis till oss vi visst inte att dom skulle kom sen när vi gick där ifrån så följa jag med en kompis och hennes son till Åhlsen för vi skulle bara titta på ett par sko till mig men det skut med att min kompis hitta par sko till hennes son som hon köpte dom var as snygg sen fick han gå med dom på sig han tyckde att det var kul en stund sen satt han bara ner på golv för han orkar inte gå. Så jag fick bär honom en stund sen gick han igen sen gick vi ner till erikshjälpen för jag skulle kolla efter en bokhylla till våra lägheten men vi hitta ingen heller. Sen gick jag hem för min man hade gåt förväg hem. sen när jag kom hem så betala jag lite räkning, Sen skulle vi städa lite men det blev inte så för att våra ljud på data stula  så man kan inte lyssna på musik på datan suck säger jag,

IDag

har vi inte gjort så mycket men i eftermiddag så ringde på min mans mobil som vanligt i mobilen det var en kompis som frågar honom om han kan hoppa in igen och jobbar fast vi skulle städa idag  men min man hoppa in och jobbar för vi ska får lite extra pengar för det är några vänner som vill att vi ska följa med på kryssning den 24/3 men jag vet inte om vi ska följa med för att vi ska flytta till sommaren så vi måste spara lite pengar till flytten men jag vill följa med på kryssning. Men jag hoppas att vi kan åka för vi vet inte vem som kan vara hundvakt till våra hund. Men jag tror att det kommer fixa sig.
 
På Söndag

Så kommer min svärmor och svärfar till oss för dom ska sova hos oss en natt för dom kommer ifrån sthlm dom ska åka hem igen på måndagsmorgon till Luleå så ikväll när min man kommer hem så ska vi städa sen ska vi baka lite min man ska baka bröd och jag ska baka lite kanelbullar tills söndag.
 
Nu ska jag börjar och städa lite innan min man kommer hem för att översaakar honom när han kommer hem
jag måste slut skriv....
Kramar Miillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0