vi har varit sjuk vi hade fått maginfluensa

Förlåt jag har inte skrivit sen i Lördag men iSöndag så kom min svärmor och svärfar hit och hälsa på oss det var så trevligt det var ett taget sen vi träffas men dom hade inte med sin hund det tyckde Lola att det var tråktigt för hon vilje lek med doms hund men vi bestämmade att vi skulle åka upp och hälsa på dom snart :D så att Lola får leka med doms hund för dom leker bra ihop så vi ska snart åka upp och hälsa på så får min man kör snöskotern som dom har köpte jag får väl titta på när han åker och passa att inte Lola spring efter honom. Men imåndags så åkte vi på maginfluensa det är ingan kul men som tur som det var så var min man ledigoch tisdags.
 Sen igår så hade han fortfarade maginfluensa men han skulle jobbar då men han ringde till jobb och skulle sjukänmäla sig men han fick inte vara hemma när han är sjuk usch säger jag men jag tror att jag har fått en magsjukdom nu efter min pappa den heter morbus chrone med den är en tramsjukdom som är ingan kul att ha vad glad som som inte har den men kan ärv den av sina föräldrar eller sin syskon om man inte få den själv så kan sina barn får den.

Idag

Så var vi på stan för träffas några kompis så vi gick och fika lite sen gick vi och handla lite hundmat till Lola
Sen var jag med en kompis vi gick och åt på en pizza sen gick vi ut och dela ut reklamen så gjort vi det sen gick vi hem igen sen, Men snart så kom min man ifrån jobbet
Nej nu måste jag slut
Kram Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0