Första snö som har kommit iår Grattis lola på din 2 årsdagen

Idag fyller våra hund 2 år hon blev glad hon fick lite hundgodis idag

Men när jag titta på nyheter så visa dom att snö hade reda kommit hit så då får vi börjar plocka fram vinterkläder och vintersko snart för det skulle snö mera imorgon eller inatt så min mobil ringde och det var mamma som ringde och jag sa att snö hade redat kommit så då sa mamma att hon skulle säga till sin man att det är kansje strax att sätt på vinterdäck. När jag sa det till min man så sa han att vi skulle sätt på vinter sluten av november eller första dec men man vet inte när hur mycket snö det kommer nu.

Imorgon så ska vi hem till mamma för vi ska köra mamma och min lille brorsan till stan för min lille brorsan ska till Tandläkare sen ska jag och min man gå lite på stan imorgon och fixa lite saker inför ett möte på torsdag.

Sen ska vi åka hem till mamma och fika lite sen ska vi väl hem och städa lite sen på fredag så kommer min bonus syster hit för hon ska passa våra hund för vi ska åka och handla sen ska vi har lite mysa med henne äta lite gott till middag sen ska vi äta lite godis och kolla på nån bra film men vet inte vilken film det blir än.. 

Om en veckan ska jag till sjukhuset för kolla vad för hundförädring jag har fått på arm och axel och nacke jag är nervös inför sjukhuset besöktet. men när kommer hem ifrån sjukhuset så kan jag berätta lite mera... 

Den 11/11 ska jag till vårdcentralen och prata med en annan läkare som ska skriva ut ett läkareutplåta till mig så jag kan skicka till min handledare på försringskassan hoppas att hon kan snart ta ett beslut.......





Här är våra hund som heter Lola som vara bara ett halv år men idag är hon reda 2 år

    Lola som sitter och väntar på att hv71 ska börjar spela på tv:)

Lola heja på hv men det kan ni se på bilden hihi :D Hon sitter och väntat att hv ska börjar spela på tv....



Nej nu ska jag försöka gå och sova

Jag älskar min man jätte mycket


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0