♥ Det har hänt lite saker nu ♥

Jag fyllde den 24/8 jag fick några packt av min man jag fick mångar kläder av honom sen åkte vi hem till mamma för fria mig där sen åka vi till en restunga och åt där sen åkte vi hem igen till mamma och åt lite tårta som min man köpte när vi var i stan för jag och mamma och min man var på en cafe och fika....

Igår när jag var ute och rökte så ryst jag till jag börjar tror på anden för min pappa är död när jag var ute ute och rökte så var det nån bakom mig så jag börjar ryst till det var jätte läskigt för när jag skulle ta min cigg till min mun så kunde jag inte för min hand blir typ stel så jag inte kunde röka då tänkte jag att det var pappa som vilje att jag inte skulle röka och idag var det samman sak fast jag var ute och rökte men jag ryst bara till då.
Sen har vi plast ute för vi ska sätt på en förstenglas sen innan det blir vinter men när jag stod där så blåst det till men det blåser inte men jag kunde se att det var nån där som andas jag misstänkte att det var pappa som var där igen idag men det händer bara på kvällarna.när jag är själv ute och röker.  Jag börjar tror på ande nu jag tror att det finns en liv efter döden. Undra vad pappa vill med mig eller vad han försöka säga mig ??? Det kommer jag nog inte få reda på det...

Det är sant jag skulle aldrig ljuga om en så sak


Jag älskar min famlije

Nej nu ska jag försöka gå och sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0