♥ T@CK ♥

Ett stort Tack till  Mikaela för att du hjälp mig att fixa min blogg den blev jätte fin

Idag skulle mamma bjuda på middag till oss så då åkte vi in till stan och handla med mamma sen vi kom hem till mamma så¨skulle jag och hon gå ut och ta en cigg jag tog en cigg sen lag jag dom på borden sen sa mamma att jag skulle gå in och hämtar nåt sen när jag kom tillbaka ut så hade min cigg blåst ner i en vattenskål så dom blev as blöta så dom gick sönder också men så tur det var att det var att dom inte var min sista:D
Det blev kött och pommes och svampsås och sallade det var så gott så nu är vi blev så mät sen åkte vi hem för vi skulle städa men det får nog blir imorgon.

Sen när vi kom hem så fick jag ett sms av en kompis som frågar mig om jag vill komma upp till sthlm den 3/10 för våra gammal skolan skulle fria sitt 21 årsdag då men jag vet inte om jag kan men det kansek skulle blir kul att träffas sina förr dettan klasskompis få se om jag ska åka upp men varför inte skulle jag kunda åka upp dit då kan kanske gå ut på krogen och träffas några kompisar som brukar gå ut och fest.
Så kan jag ringa till mikaela och till hennes kille och frågar om dom vill följa med för min man känner hennes kille också det är inte så kul för min man att gå med bara tjejer. Sen har inte man man varit ute på krogena i sthlm jag tror att han skulle gilla det också.
Sen kan jag och min man åka till min pappas grav och sätt lite blommor för jag har inte varit där sen ett årsen fy på mig men vad gör man när man har ingan pengar. Sen kan vi åka till min mormor som bor på ett äldersbohemmet och hälsa på henne så kommer hin blir glad att hon få träffa mig igen :D

Igår så ringade mamma till mig och frågar om vi kunde köra henne till stan för hon skulle hämtar nåt där och vi skulle hämtar min lille brorsan ifrån skolan för vi åkte till en marken så då gick vi där sen köpte vi lite saker sen skulle min lille bror kast 2 pil första gång så träffa han inte så han köpte en gång till då träffa han 2 gång så han vann 2 st prisen sen skulle kan kast 4 boll men han träffa bara på tre gubbor så han fick en halsband som han gav till mig vi var ca :2-3 timman där.
Sen åkte vi hem igen till mamma för hämtar våra hund som hade varit hemma med mammas hund också så dom fick vara ensam hemma en stund fast mammas grannen gick ute med dom sen när vi kom hem till mamma så fika vi lite och prata lite.

Sen åkte vi hem för vi skulle fixa lite mat sen ringde min mobil då var det mamma som ringde och frågar om vi skulle åka till marken igen men då frågar jag min man om vi skulle åka dit men då sa han att han inte visst än men mamma vilja åka dit igen så då sa min man att vi behöver har lite bröd så då åkte vi dit igen men när vi kom fram så rengde de as mycket så vi blev as blöta så gick vi och leta efter den stången som säljde dom bröd men dom hade åkte därifrån så då hitta mamma nåt som hon köpte sen skulle min lille brorsan har bränna madel det är så jälva gott jag som har aldrig ätit det så jag fick smaka av lille brorsan så jag var tvunge att köpa en påsen till mig. Sen åkte vi hem till mamma för fika igen men när vi kom hem till mamma så fick jag ta av min byxor och stumpor och min tröja för dom var så blöta och min man fick ta av sig sina byxor.

Imorgon så har ingen nät hemma jag kan inte skriv nån i blogg då :( Men vi ska ladda på näten den 18 eller 24 om inte vi åker hem till mamma och låna datan:D


Nej nu är jag röksugen så jag ska gå ut och ta en bloss

Jag saknar alla mina kompis i sthlm :D Men vi kanske ses i oktberg

Ha en bra kväll

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0