♥ Jag älskar min man♥ ska ha snart frågor stund snart det är bara fråga på jag ska svart på alla frågor

Jag har inte glömt bort min blogg men jag har haft så mycket att göra just nu men jag ska försöka blir skriv varje dag nu....

Ihelgen har jag inte gjort så mycket har bara varit hemma och städat och sovit jag har inte mått bra jag har mått lila....

Imorgon så ska jag gå ner till stan och handla lite och sen ska jag inte göra så myclet mer imorgon...

Men jag ska försöka åka upp till sthlm snart för hälsa på min mormor som jag inte har träffas  snart på 2 år sen

Jag har prata med mamma för några dag sen och hon sa att min moster skulle kanske ringa mig :D
för hon vilje prata med mig :D

Jag kommer snart har det första frågor stund snart det är bara fråga så ska jag försöka svar på alla frågor som jag får :D

Just nu lyssna jag på musik



♥ Ha en bra dag

Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0