Förlåt att jag har inte skriv på så längen

Förlåt att jag inte skriv på så längen men det har varit så mycket med livet

Idag har jag varit med mamma och lille brorsan på sjukhuset för han skulle ta lite prov så vi gick först till sjukhuset för sätt på en salva på hans arm för han är rädd för nål för det inte ska göra ont så fick han en salva som heter elma det är för det ska bedröv armen så man kan ta blodprovet på honom det skulle sitta på i en timmen så då gick vi och fika menas det skulle värka sen det hade gått en timmen så gick vi tillbaka till sjukhuset så tog dom böodprov på honom så det gick bra. Sen när det var klart så skulle han gå tillbaka till skolan.
Så jag och mamma vi gick tillbaka till stan för mamma skulle handla lite saker sen när vi var klarar så gick vi ut och sätt oss för vi vänta på mammas man han sluta på jobbet sen frågar jag mamma om dom kunde kör mig hem det kunde dom sem när jag kom hem så gick jag ut med min man och min hund som heter lola nu sitter jag ute och skriv i min bloggen nu väntar jag på att min lille bror och min lille syrran ska komma hit för dom ska resa bort lite så jag ska snart sätt på lite kaffe till mig och min lille syrran... Sen när min har slut på jobbet så ska vi köra ner brorsan och syrran till bussen sen ska jag och min man åka och handla lite sen tror jag att vi ska äta ute ikväll...
Jag ska försöka skriv lite imorgon om jag hinner men det tror jag...

Ha en bra helgen

Puss och kram

Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0