Idag är det solig ute

Igår så ringde min mamma och frågar om vi vilje komma ut till dom för dom tänkte bjuda på middag till oss men vi kunde tyvärr inte komma ut till dom för vi hade inte sätt på våra sommadäck så vi vilje inte chans att polis kan kanske står ut och kolla om man hade vinterdäck på så får man böter på 500 kr per st på däcker så det kan blir dryt men vi var hemma igår och städat sen var min man ute i bil och fixa lite med den,

Idag är vi bara hemma min man ute  i bil och fixa den fortfara just nu så sitter jag ute och sola det är jätte fint ute har varit ute med våra hund på en långis hon gillar att vara ute.. men nu ska jag dricka upp mitt kaffe ha en bra söndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0