idag är jag hos mamma och min mammas man

Imorse så var jag och min man var hemma sen skulle vi åka till mamma och hennes man just nu låna jag doms data för min man är på hockey och kolla på hv71 och linköping men tyvärr så leder linköping så jag tror att min man är ganska sur för hv ligger under men det kan vändar som jag hoppas :) annars är min man sur när han kommer och hämtar mig och våra hund :) just nu håller mamma med maten det ska blir köttbullar och potatis och sås sen tror jag att det blir inlag gurka mammas goda :) sen ska jag frågar mamma om vi ska spela lite kort :)
 
nej nu ska jag gå ut med våra hund  
 
Ha en bra lördagkväll 
 
Kramis 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0