ska börjar blogg lite oftar än vad jag har gjort

Jag har blivit dålig att blogg men ska blir lite bätter att blogg nu har haft ganska mycket att göra så jag har glömt bort blogg förlåt men ska försöka att blogg varje dag.. 
 
Förre månader så var jag har hos läkare och det vissa sig att jag har för högt blodtyck så nu äter jag tablett för hög blodtyck ska tillbaka till läkare den här månader då hoppas att det har gått ner :)
 
Idag har jag städat och ska snart fixa lite mat till mig och min man det ska blir kött med potatisgratäng och salla till maten :) 
 
Nej nu ska jag gå och fixa maten innan min man sluta ifrån hans jobbet han är nog jätte huringer nu när han kommer ifrån jobbet  :)
 
jag kan ske kommer skriv lite senare ikväll annars få jag skriv lite mera imorgon :) 
om ni undrar nåt så är det bara frågar  mig :) 
 
Ha en bra helg 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0